det handler om

å være synlig

Det som startet som et enkeltforetak, er i dag et AS med fire ansatte. Det har bidratt til at bredden på våre tjenester har økt betraktelig, og vi framstår i dag som et komplett mediebyrå med oppdrag også langt utenfor Østfolds grenser. Med spisskompetanse på tekst, foto, video-, web- og sideproduksjon, samt lang erfaring fra media, kan vi levere det kundene etterspør med høy kvalitet.

  • Totalgloben

    Logoen vår består av flere elementer som ligger rundt en usynlig kule. Som din kommunikasjonspartner ønsker vi å dekke flest mulig av behovene dine, og vårt fokus på å ha bredde i tilbudet handler nettopp om det – å kunne yte alle tjenester du kan forvente deg.

  • hvorfor velger våre kunder oss?

    Det er nok mange ulike grunner til det. Men felles for de aller fleste, er at de velger oss igjen. Det tar vi som det beste skussmålet på at de er fornøyde. Dessuten viser det seg ofte at de har behov for flere ulike tjenester når de først har forsøkt oss.

    Det kan være en pressemelding eller en redaksjonell omtale skreddersydd de ulike mediene, det kan være at de har behov for en komplett presentasjonsbrosjyre, kanskje en jubileumsavis ferdig distribuert, jevnlige oppdateringer av
    bedriftens hjemmesider, markedsføring, fotooppdrag av nye produkter eller de har behov for et helt nytt design på websiden og markedsmateriellet. Eller kanskje nye visittkort?

    Nettopp denne bredden av tjenester under samme tak setter våre kunder pris på, og en liten og flat organisasjon gjør at vi kan agere raskt ved behov – til svært konkurransedyktige priser!

    Totalmedia – ditt nærmeste kommunikasjonsbyrå!

  • Kreativ leder

    Tom Helgesen

    Tlf: 915 16 271

    tom@totalmedia.no
    Blogg: Toms hjørne
    Last ned vCard

  • Tom har lang fartstid innen media, først og fremst gjennom 16 års ansettelse i Sarpsborg Arbeiderblad. Der gikk han gradene fra frilans til sportsjournalist, sportsleder, nyhetsredaktør og ansvarlig redaktør. Den første tiden som ansvarlig redaktør i SA, hadde han også redaktøransvaret for Rakkestad Avis.  Han var også med og utformet den første nettsatsingen i avisa.

    I januar 2003 etablerte han eget foretak, fortsatt med tekst og foto som ”salgsvare”. Han er kjent for sin lette og humoristiske – ofte ironiske – penn, og han alltid vært en etterspurt skribent, spaltist og kåsør i regionen. At han også kjenner media godt, gjør at vi blir benyttet fast til pressemeldinger, mediestrategier, medieomtale, markedsaktiviteter osv for flere bedrifter.

    I 2006 var han forfatter av boken ”En smak av Østfold” på Tindlund Forlag. En ubetinget suksess, og det totale opplaget på 10.000 bøker er solgt ut. Året etter kom etterfølgeren ”En smak av Oslo” i et opplag på 7.500 bøker. Også denne ble godt mottatt, og selger fortsatt jevnt og trutt.

  • Michael er utdannet fotograf, og stod blant annet for bildene i praktboken Smak av Oslo og Akershus. Michael er også veldig anvendelig, og designer og produserer grafiske arbeider og websider til den store gullmedalje.

  • Eileen er administrasjonsansvarlig, og holder blant annet kontroll på økonomien.

  • Kjetil er det siste skuddet på Totalmedia-stammen. Han er utdannet lærer, men har de siste fire årene jobbet som selvstendig medieprodusent for en rekke små og mellomstore kunder. Kjetil arbeider med grafisk design, videoproduksjon, tekst og web.